ADMINISTRATIEVE ONDERSTEUNING

koffie_en_laptop

KCS Nuland biedt u als ondernemer een flexibele oplossing wanneer u behoefte heeft aan incidentele of structurele administratieve en/of secretariële ondersteuning voor slechts enkele uren of dagdelen per week of maand.

Onze werkwijze is erop gericht om u als MKB ondernemer of ZZP’er optimaal te ondersteunen en veel tijdrovende werkzaamheden uit handen te nemen. Hierdoor kunt u zich weer optimaal focussen op uw kernactiviteiten.  Eén van de vele voordelen is dat u alleen de gewerkte uren betaalt en u niet bent gebonden aan langdurige overeenkomsten.

De werkzaamheden worden in overleg uitgevoerd en indien gewenst verrichten wij de werkzaamheden bij u op locatie.

MOGELIJKE WERKZAAMHEDEN:

  • Verwerken van uren, kilometers en declaraties.
  • Opstellen en versturen van facturen.
  • Controleren inkoopfacturen.
  • Controleren van ontvangen betalingen en verrichten / klaarzetten van uitgaande betalingen.
  • Nabellen van debiteuren, versturen van herinneringen, inschakelen incassobureau.
  • Inboeken van in- en verkoopfacturen, kas- en bankbetalingen.
  • Registreren van uren, vakantie, ziekmeldingen.
  • Aanbrengen van structuur of herstructureren secretariaat / back office.
  • Verwerken en verzorgen van correspondentie, afhandelen van email.
  • Inkoop kantoorbenodigdheden.
  • Uitzoeken / inwinnen van informatie m.b.t. gewenste producten / diensten.
  • Bijhouden / onderhoud van uw website en/of webshop.
  • Bestellen en versturen van attenties / relatiegeschenken / bloemen.
  • Bestellen van drukwerk.

Dit alles voor een aantrekkelijk tarief van € 35,00 per uur, excl. BTW. Wij hanteren geen opzegtermijn.

Bent u ook benieuwd naar wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen?  Neem dan contact op om vrijblijvend de mogelijkheden te bespreken!

Met vriendelijke groet,
Hanneke Kerkhof
M: 06-51 25 18 60
E: hanneke@kcsnuland.nl